Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mysłowice
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam chętnych do wyjazdu na manewry historyczne pod Łódź. Z SAGu jadą dwie osoby. Jedziemy samochodem, koszt rozkłada się na liczbę jadących. W kwestii umundurowania to tanio można skompletować wymagany poziom - jakby co pisać, Veli też jakby myślę że coś pomoże.
Cytat: | Wprowadzenie:
Generał McAuliffe, któremu powierzono obronę Bastogne, otrzymał tylko jeden, bardzo prosty rozkaz od swojego przełożonego, generała Middletona – "utrzymaj Bastogne". Oficerowie świetnie zdawali sobie sprawę ze znaczenia strategicznego, jakie miało miasto dla przebiegu ofensywy niemieckiej. Do bezpośredniej obrony wyznaczono 101 Dywizję Powietrznodesantową.
Walki które odbyły się w nocy 19 grudnia już od początku postawiły obrońców w bardzo ciężkiej pozycji. Żołnierze jak i wyższe dowództwo wątpiło w możliwość utrzymania miasteczka.
Do 21 grudnia Niemcy całkowicie okrążyli Bastogne. Miasto stało się samotną enklawą obrony wśród terenu zajętego przez wroga, który to chciał w spokoju kontynuować ofensywę bez placówki amerykańskiej na tyłach...
Czas: 9 - 14. Początek strzelania: godz. 10
Wiek: 18+
Koszt - 10 PLN/os. dla właściciela terenu
Miejsce: [link widoczny dla zalogowanych] Piątek - Piekary k. Łodzi ([link widoczny dla zalogowanych])
Ograniczenia co do replik i ich mocy oraz amunicji:
-wszystkie repliki niehistoryczne z wyłączeniem replik KMów strzelają tylko singlem;
-broń wsparcia strzela z obsadą strzelec+amunicyjny i tylko z postawy leżąc bądź opierając dwunóg o ścianę, worek, etc.
-historyki singiel + full auto
-we wnętrzach max 350 FPS
-na zewnątrz max 450 FPS
-każdy uczestnik może posiadać przy sobie 500 szt amunicji. Doładowanie tylko na respie bądź w formie pożyczenia amunicji od rannych/trupów.
Pirotechnika: tylko dymna
Troszkę bezpieczeństwa: poniżej 3 metrów zaleca się deklarację strzału „dostałeś” „pifpaf” i tak dalej, jednakże do nie więcej niż 2 celów jednocześnie.
Łączność: za pośrednictwem radiooperatorów - 1 na oddział. Prawdopodobnie RTO zostaną wyposażeni w atrapy radiostacji. Po ustrzeleniu RTO oddział traci łączność do momentu zejścia do sztabu.
Medycy i respawn:1 medyk oznaczony opaską z czerwonym krzyżem na oddział. Medyk leczy rannego poprzez przebywanie z rannym 3 minut. Medyk będzie miał kupon z kratkami na których będzie skreślał "uleczenia". Po wyczerpaniu limitu każdy zabity jest zabity do momentu pobrania przez oddział w sztabie nowego kuponu. Medyka leczy tylko inny medyk.
Zadania:
Alianci: 101 Dywizja Powietrznodesantowa - utrzymać Bastogne, uniemożliwić przemieszczenie się oddziałów niemieckich poprzez kontrolę głównej drogi przechodzącej przez miasto.
Niemcy: Dywizja Pancerna "Panzer Lehr" - jak najszybciej oczyścić przejście główną drogą przechodzącą przez miasto, oczyścić obszar z wojsk amerykańskich.
Wymagania mundurowe:
Oddziały amerykańskie:
-głównie oddziały spadochronowe jak i jednostki naziemne rozbitych oddziałów wojsk amerykańskich: 110 Dywizji Piechoty, Rangers
-minimum mundurowe to bojówki i bluza w kolorze khaki (idealnie, ale ciemniejsza oliwka ujdzie),
-parciany pas i szelki, buty z wysokimi cholewami sznurowane z wpuszczonymi nogawkami,
ładownice w zależności od posiadanej repliki,
-hełm m1, jest mnóstwo kopii m1 - duńskich, francuskich, etc. (może być nawet zwykły stalak LWP jeśli znajdziecie siatkę którą go owiniecie), albo czapka "jeep cap" w kolorze khaki
Oddziały niemieckie:
-zarówno Wehrmachtu jak i SS (piechota, grenadierzy pancerni, pancerniacy ale również artylerzyści, żandarmeria polowa)
-mundury w kolorze ciemnoszarym, szarozielonym, czarnym (pancerniacy) jak również kangurki i stroje w kamo z epoki. spodnie i kurtki szwedzkie, szwajcarskie, duńskie, z obszyciami WH/SS i pagonami. Pod kangurkami koszula/bluza z naszywkami WH/SS na kołnierzu.
-pasy, szelki i ładownice skórzane, lub przerobione trójkomorowe ładownice do PM Rak, do tego buty skórzane sznurowane lub wszelkiej maści saperki/oficerki.
-hełmy charakterystyczne, hełmy spadochronowe, ale również furażerki i polówki, czapki oficerskie NRD z odpowiednimi emblematami.
-Na zachętę dopuszczamy parki w kamuflażu flecktarn, ALE: jeśli chcesz mieć parkę we flecku, musisz posiadać szare spodnie i szarą czapkę/furażerkę albo hełm. Jeśli chcesz hasać w spodniach we flecku to zakładasz zielony mundur. Wtedy czapka może być w kamuflażu, ale jeśli ma to być fleck to z obszyciami. Obowiązkowo pod parkę szarozielona koszula z emblematami WH/SS na kołnierzu. Nie dopuszczamy kompletu parka+spodnie we flecku. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziećka dnia Pon 19:21, 19 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|